Semester och Hawaii

 

Jisses så skönt, i går gjorde
jag sista dagen och har nu
semester!
 
Givetvis ramlade det in
något i sista minuten, men
istället som förr jobbat under
semestern bad jag om förlängd
deadline med hänvisning till
att det just är semester.
 
Och det var inga problem!
 
Kryare är jag också,
så i torsdags så kunde jag
simma 3000m och nyttja sista
gången simhallen var öppen
innan den stänger för sommaren.
 
Trots att den varit stängd bitvis
pga covid och att jag själv legat
i covid och nu tre veckor med
influensa nådde jag målet att
simma sträckan motsvarande
Dorotea-Umeå!
 
Idag står försenat 40-års firande
på schemat. Covid ställde till det
då Magnus fyllde år, så nu tar vi 
en fest i efterskott med familj 
och närmsta vänner.
 
Temat för festen är Hawaii 
och det passar ju bra med den
värme som är. Och alla verkar 
ha gått all in med klädsel,
så detta blir nog kul!
 
 



Anna säger

Vi är taggade och redo för Hawaii 🌴🍍🥥🍹🍹

2022-07-02 @ 10:34:07
Lena i Wales och Spanien säger

Skönt att du mår bättre och har startat din semester, härligt.
Hawaiifest, låter kul.
Ha det bra!

2022-07-02 @ 11:19:19
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Hannas krypin säger

Härligt att du fått semester nu och att du nådde ditt sim-mål. Kul det låter med Hawaii-tema på festen. Hoppas att ni får det fantastist. :-)

Svar: Det blev verkligen en toppen fest! Bland sommarens höjdpunkter!
Therese Bjärstig

2022-07-02 @ 20:35:55
URL: http://hannaskrypin.se
Popprinsessan säger

Hoppas ser det blev en riktigt lyckad fest!

2022-07-03 @ 07:51:25
Popprinsessan säger

Hoppas ser det blev en riktigt lyckad fest!

2022-07-03 @ 07:51:26
Popprinsessan säger

Hoppas ser det blev en riktigt lyckad fest!

2022-07-03 @ 07:51:28
znogge säger

Så härligt med semester och att du är pigg igen!

Kram

2022-07-03 @ 17:32:06
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: