Snart tårta

 

Igår beställde jag tårta 
från ortens eminenta 
konditori inför barnens
skolavslutning på 
torsdag resp fredag.
 
Hoppas kryat på mig
så att jag kan gå till kyrkan,
inser att morgondagens
tur till Umeå för diverse 
möten brinner inne med
tanke på de förkylningssymptom 
jag ännu har. Främst av hänsyn 
till kollegor, men måste erkänna 
att orken inte heller finns där...
 
Inatt har jag varit vaken och
hostat från 03.00 och frammåt :-(
 
Tur att jag kan bädda ner mig
och delta på APT via länk och
sedan fortsätta läsa/examinera.
 
 



znogge säger

Då hoppas jag att du känner dig så pass pigg att du orkar och kan följa med. Klart att det ska vara tårta i samband med avslutningen!

Kram och krya på!

2022-06-14 @ 16:14:43
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Vår/sommarinfluensa är vedervärdigt 👎
Krya på kram

2022-06-15 @ 20:39:37
Popprinsessan säger

Fy bubblan vad tråkigt att vara sjuk! Hoppas du kryat på dig & att dagens skolavslutning gått bra!

2022-06-16 @ 23:35:12
Lena i Wales och Spanien säger

Hoppas du frisknade till och att det blev en fin avslutning. Frestande med god tårta.
Skön söndag!

2022-06-19 @ 08:16:34
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: