Usel

 

Jag har verkligen blivit en
usel bloggare...
 
Idag har jag varit i Umeå 
och på Väven för ett lärarråd.
 
Trevligt att träffa kollegor 
och prata undervisning och
kurser. Men drygt att köra.
 
Igår kväll blev jag klar
med examinationen av min
stora förvaltningskurs och 
läget börjar vara under kontroll.
 
Eller tja, har fått besked om att
jag gått vidare i ytterligare en
steg 2 ansökan, och har två 
sakkunniguppdrag och en
artikel att revidera.
  
Ska även examinera 10
omtentor från en kurs i höstas.
 
Dessutom ett populär-
vetenskapligt kapitel och ev
ännu en ansökan, samt två
artiklar att göra klart...
 
Men det känns görbart nu 
när jag "bara" har två kurser
kvar att rodda denna termin.
 
Tänkte åka och simma,
men ikväll hoppar jag även
om ryggen skulle behöva det
och tar en tidig kväll istället.
 
Känner mig sliten och
hoppas att sömn och vila
samt ett mer luftigt schema 
ska göra susen!
 
 



znogge säger

Fullt upp med andra ord!

Kram

2022-03-02 @ 20:23:23
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Du kämpar på och verkar ha häcken full 😅 kom ihåg att andas… Jag hopas Din rygg känns bättre nu, här ser simhallen ut att ha stängt… i alla fall varje gång jag haft vägarna förbi står det STÄNGT på dörren.
Kram

2022-03-03 @ 18:07:24
Popprinsessan säger

Du verkar ha en del på agendan! Trist att du inte känner dig helt i form men jag hoppas att du kan vila dig piggare!

2022-03-03 @ 21:49:11
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: