Friskvård som ger energi



Årets första runda kring 
sjön blev äntligen av idag
i samband med lunch och
friskvård.
 
 
 
 
Så otroligt härligt!
 
 
 
 
Skir och spirande 
grönska och blommor.
 
 
 
 
Fåglar som kvittrar och
sol och värme.
 
 
 
 
Nästan så jag fick lust
att ta mig ett dopp...
 
Men bara nästan.
 
Låg lite is kvar i viken.
 
 
 
 
Och lite hinderhoppning
hann jag också med...
 
Var en lyktstolpe som lagt
sig över stigen och en 
översyn behövs nog då de
pekar lite snett på fler ställen.
 
Men slås som alltid av hur
fint det är och vilken lycka 
det är att ha detta runt 
knuten.
 
Bergvattensjön är verkligen
det som gör Dorotea samhälle!
 
 
 
 



christin säger

Jaa det är ett av alla otroligt fina saker som vi kan få njuta av alldeles gratis ( ja ja vi betalar skatt men ändå...) Finns det kvar några av alla fina konstverk kvar eller kom de bort/blivit sabbade under åren?
Njut av våren och ljuset och lite värmes återkomst!!

Svar: Några av konstverken finns kvar, men några är illa medfarna och skulle behöva lagas eller ersättas, hoppas de gör en uppdatering, för det var så mysigt och fint när det var nytt och helt! KRAM
Therese Bjärstig

2022-05-19 @ 21:40:16
Marie Svensson säger

Det är bara att hoppa i, känslan efteråt är värt det! Badade isvak i Åre när vi var på konferens. Härligt och uppfriskande, var pigg hela dagen.
Nu är jag äntligen behörig för master och de har börjat ha den på distans i Göteborg. Perfekt! Håll en tumme att jag kommer in.. //Marie

Svar: Självklart håller jag tummarna!!! Å ja isvak är uppfriskande - om det finns bastu i nära anslutning ;-P
Therese Bjärstig

2022-05-20 @ 11:53:45
Linda säger

Nu har vi en härlig tid framför oss!

2022-05-22 @ 22:13:56
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: