Maxad helg

 
 
Vilken helg det varit!
 
 
 
 
I lördags åkte jag och hämtade 
Luran och kompis som varit 
på kalas hos Lova i Risbäck.
 
De hade tagit årets första dopp 🥶
 
Hela fyra (!) stycken...
 
 
 
 
Själv stannade jag i Bäcka 
på vägen upp och gick slingan på
dryga kilometern och tittade på
vattenfallen. Mäktigt och vackert!
 
 


Och på eftermiddagen blev
det fest och klackarna i taket.
 
Överraskning för en 40-åring
och så roligt, för roligt då jag 
pajade mina glasögon 🫣
 
Tur jag hade gamla på lut 
i väntan på nya...
 
 
 
 
Nu en kortare vecka, men
ack så intensiv då mina studenter
som jag handleder ska in med sina 
uppsatser...
 
Välkommet med en ledig 
torsdag!
 
 
 
 
Barnen åker till mormor 
och morfar för lite lov när de
slutar på onsdag, så jag hoppas
på en produktiv fredag där jag får
lite gjort på en ansökan.
 
Men nu ska jag bara njuta av
att ha fixat två intensiva dagar,
snart i mål!
 
 



znogge säger

Bråda dagar nu helt enkelt. Men vilken otur med dina glasögon men det är sådant som händer.

Kram

2022-05-25 @ 15:08:03
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Vattenfallet 🤩
Härlig helg och festligt festande 👌
Olyckan med glasögonen 👎
Ledig torsdag 👏
Vädret just nu ☀️ ☀️
Ha det så bäst, kram

2022-05-26 @ 15:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: