Bus eller godis

 

Jag har inte kommit tillbaka 
till fjolårets nivå på simningen.
 
Efter covid blev det tungt med
andning, och dessutom nu med 
en stukad fotled gör att det 
blir både kortare och
långsammare pass.
 
En konkret jämförelse var 
gårdagens pass då samma sträcka 
ifjol gick 5 minuter snabbare
än i år. Surt. Men jag fick min
bus eller godis utmärkelse 
även i år!
 
Så jag gnetar på, och nu
när det är varmbad är det 
skönt för både rygg och leder,
idag blev det iaf 2000m.
 
Att faktiskt hålla i och fortsätta
även när det tar emot är nog
största vinsten just nu!
 
 
 
 



znogge säger

Kondition är ju färskvara och har man då varit sjuk och sedan haft problem med en fot så finns det en förklaring. Bara att ta nya tag tänker jag.

2022-11-02 @ 20:08:28
URL: http://znogge.wordpress.com
Lena i Wales och Spanien säger

Ofta att sjukdom sätter ner hela kroppen. det är nog tid som behövs nu och lite ihärdighet, vilket jag tror du har.
Lycka till!

2022-11-03 @ 15:34:17
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: