Klappat och klart



 Hittade en så läcker bil på
OKQ8 som jag bara var tvungen
att köpa, synd bara att den inte har
halvljus för den bländar/lyser som
bara den... Hoppas det ger sig 
när batterierna blir trötta!
 
Och till min glädje är nu alla 
julklappar inköpta och inslagna,
eller iaf nästan, nått/några återstår
att slå in men behöver mer
papper och etiketter.
 
Så skönt att vara i fas och
idag njöt jag av dopp i grytan
och vetskap om att allt bra och
mysigt ligger framför oss!
 
 
 
 

Där ser ni hur bilen lyser!
 
Och idag fick jag grönt ljus,
mitt köp av Metallica biljetter är
ok och jag har fixat årets
födelsedagspresent till maken!
 
Var tänkt som julklapp, men då
det strulade hann det bli andra 
klappar - men då han fyller år
dan innan nyårsafton blir det
perfekt ändå.
 
Och minst lika mycket en 
present till mig själv! 




Lena i Wales och Spanien säger

Verkligen kul bil.
Jag har köpt några julklappar, men inte alla.
Vi ger bara barnen julklappar och så gör vi en lek för de vuxna med presenter.
Ska gör lite klappar till grannar och vänner inom kort.
Ha det fint!

2022-11-30 @ 14:43:11
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Lena i Wales och Spanien säger

Verkligen kul bil.
Jag har köpt några julklappar, men inte alla.
Vi ger bara barnen julklappar och så gör vi en lek för de vuxna med presenter.
Ska gör lite klappar till grannar och vänner inom kort.
Ha det fint!

2022-11-30 @ 14:43:11
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
znogge säger

Så fin bil! Vi köpte en liknande fast en husvagn med gran på taket då. Så skönt att vara klar med klapparna. Här är bara två i hamn än så länge så nu får vi sätta fart.

Kram

2022-11-30 @ 21:00:55
URL: http://znogge.wordpress.com
Popprinsessan säger

Men wow, är du redan helt klar?! Vad skönt! Jag har några rackare kvar... Men jag har köpt alla mina hemliga som vi har till paketlekar.
Trevlig helg!

Linda säger

Älskar klappar som är till flera. Då kan man kräma lite extra. Sen är personliga klappar oxå jättemysiga att få/köpa

2022-12-06 @ 21:30:34
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: