Bubblig fredag



Fredag och sista dagen
för barnen på skolan innan
efterlängtat novemberlov.
 
Jag har haft en fulltecknad
förmiddag och siktar på att 
runda av dagen med lite
friskvård på simhallen och
sedan AW på kåtan.
 



Är ju internationella dagen
för champagne i dag, men då
jag kör sober october blir det
inga bubblor i glaset utan jag firar
istället med en ny julgranskula
på bubbeltema.
 
 
 


Eller, jag har faktiskt köpt
en flaska mousserande äppelmust
så det blir nog ett glas av det och
kanske bubbelbad senare ikväll
- bubblor 🫧 som bubblor 🍾!
 
 



znogge säger

Själv var jag chaufför i kväll men blev bjuden på ett alldeles utmärkt helt alkoholfritt bubbel. Det har hänt en hel del när det gäller alkoholfria alternativ insåg jag.

God söndag nu!

2022-10-30 @ 00:01:42
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: