Inte officiellt

 

Att sitta på goda nyheter som
dock inte officiellt bekräftats är
en pina då jag så gärna vill vara
glad och få fira...
 
Men det är väl bara att ge sig
till tåls och hoppas på att det 
verkligen blir så som man tänk.
 
Sitter för övrigt och väntar på 
besked på revidering av en artikel
och har ett gäng ansökningar 
inne som beslutas kommande
månader - vore så fint med 
lite positiva besked kan jag 
tycka och lite lön för mödan
jag lagt ner gångna året.
 
En fin hortensia har jag i alla
fall unnat mig själv i väntan på
att formella beslut ska fattas.
 
 För tar man ut glädje i 
förskott blir man aldrig 
blåst på den!
 
 
 



Marie Svensson säger

Finns inget värre än att vänta på firning! Jag firar då första inlämningen på väg till min Master är klar och planen framåt är satt (trots avhopp i sista minuten av kollega). Kan också fira att jag from idag kan titulera mig som handledare i Billingsmetoden. Det är aldrig för sent att lära nytt, men helt klart blir det trögare med åren med all teknik och saker som ska laddas upp här och där ;-) Håller tummarna att du snart får fira! //Kram Marie S

Svar: I fredags skrev jag på officiellt och har snart inkasserat 2,7 miljoner för forskning i tre år om samverkan kring laxförvaltning! Och kul att du hela tiden fort- vidareutbildar dig! Låter som du har spännande jobb som du kan påverka inriktning/fokus på! Allt gott!
Therese Bjärstig

2022-10-06 @ 09:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: