Kanelbullar

 

Undra just hur många kanelbullar
som det käkats idag?!
 
Givetvis bidrog jag med att
äta en bulle efter middagen.
 
Annars har det varit en dag 
där jag förberett en presentation,
kommande lönesamtal, skickat iväg
en artikel på språkgranskning samt 
läst underlag inför handledning.
 
2000m lunchsimning hanns
också med, trots att jag har 
en ankel som ännu ömmar
efter en stukning.
 
Ikväll blir det en god bok och tidig 
kväll, då en rätt fullmatad dag
väntar även i morgon.
 
 



Popprinsessan säger

Maken lyckades visst få i sig fyra stycken och jag noll :-) Har lite dåligt samvete över att barnen inte heller fick någon kanelbulle så jag får väl fixa det en annan dag istället!

2022-10-06 @ 11:59:20
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: