Torsdagar



Torsdagsmorgon är enligt 
mig den tröttaste och segaste 
morgonen på hela veckan, men
som tur är så är torsdagskväll
den bästa kvällen på hela 
veckan istället!
 
Bara fredag och sedan ledighet,
skönt att ha det framför sig.
 
Idag har jag firat svärmor då det
är alla svärmödrars dag i dag, och
nu ikväll ska jag och ungarna 
mysa med lite chips och dipp.
 
Annars en vecka där jag äntligen
hunnit jobba och beta av lite saker, 
i morgon återstår bara två
handledningsmöten.
 
Jag har dessvärre också hunnit
få besked om avslag på
två ansökningar, jag som hade 
hoppats på att få igenom någon 
av de som ligger inne.
 
Men än är inte året slut, och tre
ansökningar återstår, så än finns 
lite hopp, även om jag börjar bli
desillusionerad vad gäller detta.

Men skam den som ger sig!
 
 
 
 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: