Städtema

 

Morgonpromenad med boken
Städerskan i lurarna gav en bra
start på denna fredag.

Sedan lite jobb av diverse
slag framför skärmen.
 
Nu lunch och invigning av
min nya dammsugare som 
var ett lyft och kom lägligt
så här i värsta grussäsongen.
 
Doftar underbart när det är
nystädat, köpte med doftpinnar
till dammsugaren nämligen.
 
Eftermiddagen ska ägnas 
till litteratursök och en 
föreläsning som ska förberedas
innan jag ska ta och fixa en
godare middag och välkomna
helgen som dessutom bjuder
på en extra röd dag!
 
Trevlig Valborg 🔥
 



christin säger

Och inte vilken röd dag utan en RÖD dag vilket också bör firas....

Ha det fint!

2023-04-29 @ 10:14:07
Lena i Wales och lite överallt säger

Städa är inte kul, tycker jag. Gör det endast för att jag måste och helst lite i taget. Har inte så mycket emot lite damm, men skitigt vill jag inte ha det.
Trevlig Valborg!

2023-04-30 @ 09:17:31
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: