Utställd på museum

 
 
I helgen hade utställningen
Hur många träd finns det i skogen?
premiär på Västerbottens museum.
 
Bland alla gamla tallar finns även
undertecknad med på ett hörn,
i egenskap av min roll i det regionala
skogsprogrammet för Västerbotten 
och min skogliga forskning.
 
Min behållning var att få träffa 
Erika som gjorde mig än mer
pladdrig och osammanhängande 
än vanligt, jag blev så starstruck 
av denna kompetenta och 
karismatiska kvinna som 
jag beundrat länge!

Frågan är dock om jag ska våga
höra resultatet... utställningen 
lockar, så tids nog måste jag nog
ta skämskudde och pallra mig dit.
 
Men i väntan på det nöjer jag 
mig att se resultatet per bild som
jag hittade på Erikas instagram.
 
 
 
 



Lena i Wales och lite överallt säger

Vad kul att du blev uppmärksammad på Instagram.
Du gör säkert väldigt bra ifrån dig.
Ha det bra!

2023-03-08 @ 09:08:29
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
znogge säger

Så spännande för dig att får vara med på ett hörn!

2023-03-09 @ 16:19:25
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: