Göteborg

 
 

Denna vecka är jag i Göteborg
för projektuppstart med kollegor
av ett nytt projekt som ska studera
samverkansprocesserna kring
prövning av vattenkraft.


 
 
I vanlig ordning då jag reser 
så började det inte bra med 
besked att resebyrån avbokat
min resa ner... de skulle avboka 
hemresan men avbokade allt 🤯
 
Men super trevlig personal 
på flyget hjälpte mig och det
löste sig som tur var!
 
 
 
 
Väl på plats har jag mött
våren, skir grönska och blommor!
 
 
 
 
Hamnade även mitt i en 
norsk filmproduktion, kul att
se hur de spärrar av och fixar!
 
 
 
 
Kvällen rundades av på
Fidkbar17 - som jag varmt kan
rekomendera!
 
 Men var beredd på att hår 
och kläder luktar om man sitter
inne, utomhus är nog att föredra...
 
 
 
 
Godaste röding som jag
ätit ute (inget slår egen hemma).
 
 
 
 
Och så en promenad hem,
mätt och nöjd efter en riktigt
i intensiv dag.
 
Idag fortsätter vi fram till
lunch innan jag hoppar på
tåget för att resa norröver!
 
 



znogge säger

Så skönt att det ordnade sig med resan. Mysigt med några dagar i Göteborg.

Önskar en god söndagskväll nu!

2023-05-07 @ 16:35:27
URL: http://znogge.wordpress.com
Marie Svensson säger

Synd det inte var nästa vecka.. då ska jag ner till universitetet för presentation/opponering av min master. //Marie

2023-05-09 @ 14:26:51
åsa säger

Himla tur det ordnade sig.
Härligt att få möta våren.
Ha en fortsatt fin vecka kram

2023-05-09 @ 18:29:42
Lena i Wales och lite överallt säger

Vad kul, då är du nära mig!
Jag bor bara knappt 3 mil utanför Göteborg och är då och då inne i stan.
Ha det bra i härliga Götet!

2023-05-11 @ 09:32:08
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: