Idag är vovven billig...

Blev ingen promenad då Luran var nöjd i pappas knä kikandes på älgjaktsfilm :-)
Så jag gränslade mitt mintgröna fartvidunder och cyklade med vovven istället, gick hur bra som hellst tills vi paserade en diselbil på tomgången - då TVÄRNIT! (Han älskar diselbilar av någon konstig anledning, gärna sådana som "knackar" ordentligt). Och jag kan intyga att om en 50 kg rottis stannar, tja då flyger man rätt så bra... Hur som haver, han är rätt så billig nu. Kan tänka mig 5kr/kg!




Fast... näe... Han är ju rätt go ändå vårt dregelmongo :-)




Faster S säger

Han se jhu så otroligt oskyldig ut.

2008-08-03 @ 17:19:55
Faster A säger

Men han har ju så snälla ögon=) =)

2008-08-03 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: