Kräftor...

...har jag ännu inte hunnit äta i höst :-( Måste ta och planera in en kräftskiva omg! Och till kräftskivan skulle inte detta sitta helt fel:

  
Kökshandduk 29 kr            Servetter 29 kr även de
Lagerhaus                            Lagerhaus



En rund glasskål för 149 kr från Lagerhaus
- Tänk att fylla den med räkor eller något annat gott, eller
varför inte en massa orage ringblommor eller rönnbärskvistar?

 2-pack svarta vinglas från Rusta för 39.90

Jag hade gärna dukat helt i svart, orange, rött och transparent glas. Jag har ett helt underbart kräftfat som jag fått ärva som skulle få trona mitt på bordet i så fall!


Bild: Arlaköket

Har ni ätit kräftor än?





Faster A säger

Neej inga kräftor än=( Men det skulle var himmla gott med det och kanske en paj med västerbottens ost!! Mums!!

2008-08-24 @ 10:52:39
Faster S säger

På lördag =) I snake!

2008-08-24 @ 12:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: