Luran provar mössor!


Foto: Privat

Kepsen var aningens för stor, så den åkte snabbt av!


Foto: Privat

Den stickade mössan i brunt med turkosa prickar satt som en smäck!


Foto Privat

Först var Luran lite tveksam till "snäll rebell" mössan...


Foto: Privat

... men då skröt vi upp henne, så hon nästan blev lite generad. Så den mössan fick ett stort "tummen upp"!


Foto: Privat

Mamma ska den sitta så här långt ner?! Är jag en hipp hoppers nu?


Foto: Privat

Den här gillar jag! Tror ändå att jag drar ner den lite till :-) Den där har du gjort bra Elin!



Elin o Jennie säger

jag alltså man ser juh vilka skills man har alltså, måste nog bli tillverkare av barn mössor :) Jennie är riktigt imponerad :P bra blogg, vi läser dagligen :) Jennie har juh fått en egen mössa, kan juh sticka en till dig med så slipper du och s slåss om hennes :P

2008-08-28 @ 20:21:10
Les & Luran säger

Elin o Jennie - Vad tur då har vi fyra läsare, ni och fastrarna! :-)

2008-08-29 @ 09:10:23
URL: http://lurans.blogg.se/
Jenni säger

Bara så du vet att det finns fler läsare, så finns det en till här uppe i Måntorp :) Bra blogg tycker jag, har fått inspiration av bloggen, måste prova det där fläskfiléreceptet du lade ut :)

Blir en del bloggar när man är hemma hela dagarna :)

2008-08-29 @ 09:50:11
farmor säger

farmors luran vet redan va hon vill ha. krama världens sötaste luran från farmor.

2008-08-29 @ 16:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: