Smootihe

Jag försöker verkligen att tycka om min morgon smoothie, men nej... Trots att jag piffat upp min blåbärssmoothie med lite vaniljsocker. Tror jag måste pröva att blanda blåbär och banan i morgon - kan ju inte bli värre än vad det redan är! ;-) Receptet på smoothien har jag hittat på Arlas hemsida, det är ett av "guldkorns recepten" Hum?! Det är kanske mig det är fel på, här är receptet - pröva gärna och se om det är så hemskt som jag påstår! (Kan ju helt enkelt vara så att jag fått "anti blåbärs" känslor efter att ha rensat så mycket bär *s*)

BLÅBÄR OCH VANILJ
1 dl frysta blåbär
2 dl Mjölk
2 dl Vaniljyoghurt
ev 1/2 tsk florsocker
Mixa frysta blåbär, mjölk och vaniljyoghurt. Smaka av med lite socker.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: