Status rapport

Humör: Belåten och nöjd känner jag mig då jag fått mycket gjort idag.
Frisyr: Börjar komma överens med mitt hår igen efter klippningen, var in och fick lite styling tips av grannen på förmiddagen :-)
Äter: Har just ätit en banan.
Dricker: Inget, men funderar på att ta ett glas rött...
Känsla: Känns som om det är fredag, måste bero på att jag städat.
Planer: Läsa era bloggar, natta Luran, kissa vovven och sedan bläddra i en inredningstidning och njuta av min renbäddade säng.
Borde: Ta ett fotbad och fila fötterna och smörja in dem. Jag hatar fula fötter!
Får ej: Glömma att blåsa ut ljusen.
Förundras över: Att en del människor verkligen inte har någon känsla för när de kliver över. Jag går på MIN stig - se till att trampa din egen!
Smakar: Apa, banan ger verkligen ingen vidare andedräkt...
Önskeplagg: Jag är i desperat behov av en snygg jacka, gärna en röd.
Har på mig: Mysbyxor och tröja, värsta sunk-städ-white trash outfitten!
Noterar: Att jag glömde att damma mannens Whiskey samling.
Lyssnar på: TV:n som surrar i bakgrunden.
Tittar på: Skärmen på datorn så jag ser vad jag knappar ned för något... samt Luran i ena ögonvrån så hon inte hittar på något bus :-)

Vilken status har DU just NU?



elin säger

det finns på nennaz :P

2008-11-06 @ 19:35:53
elin säger

det finns på nennaz :P jackan alltså :)

2008-11-06 @ 19:37:40
elin säger

finns på nennaz :P jackan alltså :P

2008-11-06 @ 19:39:59
Therese säger

Så lovar jag att jag ska traska dit och se efter innan jag åker till stan - för man ska ju gynna ortens butiker ;-)

2008-11-06 @ 19:49:17
URL: http://lurans.blogg.se/
elin säger

skrev hos jennie, vad tjatig jag verkar :P jag trodde de inte gick iväg så jag skrev igen.. allt bra med er då? nu har jag fått filmen iaf, så vi måste bestämma nån kväll vi kan se den :)kram

2008-11-06 @ 21:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: