Aromboden.se

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och skickat iväg min beställning till Aromboden.se. Det blev lite mer än jag tänkt mig, men jag "fyndade" (om jag får säga det själv) en illfundig julklapp + att jag äntligen hittade vitlökssenap! Dessutom blev det massor av goda jul/vinter teer samt några Cointreau-Choc-o-lait som jag ska belöna mig själv med när jag varit extra duktig i det kommande julstöket ;-). Jag får tacka Bantarbritta att jag hittat till denna underbara lilla webbutik! Nu ska jag se färdigt CSI och sedan ta med mig en redan sovande Lura och hoppa i säng...





Bantarbritta säger

Vad kul att du också gillar aromboden! :) Vad beställde du för spännande?:)

2008-10-27 @ 21:50:30
URL: http://bantarbritta.blogg.se/
Malin säger

Nädå, lovar att säga till dej när vi ska skicka iväg beställningen till Panduro. Ska kicka i veckan vad vi ska hitta på. Så jag hör av mej när det blir dags. Kram kram och sov så gott.

2008-10-27 @ 22:37:20
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: