Prinsessan och jag...

...har ätit skaldjurs och fisk lunch! För min del blev det rester - skaldjurspaj, och Luran prövade rödspätta på burk för första gången, och nja... var väl inte jätte gott... och hela ungen luktar gammal sur gädda nu :-( Men hon är lika glad för det! Tror det får bli potatis och fiskbullar hädanefter, då det är en favorit även för mig!


Foto: Privat

Så här nöjd och glad är man efter att ha satt i sig lite rödspätta :-)


Foto: Privat

Ser väl rätt gott ut mannen?! Undra just vad du äter på ditt älgpass...

Nepp, nu ska jag njuta av en kopp kaffe och läsa Sanna Brådings blogg - snacka om upp som en sol och ner som en pannkaka...



Bea säger

Söt är hon verkligen!! Tilda har likadan pyjamas! ;)

2008-09-02 @ 12:46:12
URL: http://mammabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: