Resplaner - London

Åhh... sitter och surfar lite på olika restauranger i London. Gissa om jag längtar tills jag och bästaste L ska åka?! L skulle visst traska till en resebyrå idag med våra önskemål och se vad de kunde trolla fram. Det är så spännande att planera, längta  och drömma - det är liksom halva tjusningen med en resa! Och gissa om här ska shoppas :-) Men som vanligt nu för tiden torde jag väl komma hem med mest saker/kläder till Luran...






Ninuz på linjen säger

Va härligt med res planer. Ni kommer ju få det tok härligt. Är halvtids sjukskriven tills på onsdag så jag tror jag måste komma och besöka Les bibliotek snart om de går bra ;)

2008-09-04 @ 09:52:05
Les säger

Ninuz: Bibliotekets öppentider är flexibla så det är bara att du tittar förbi!

2008-09-04 @ 10:09:30
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: