Cicero

Så var panelen/boaseringen grundmålad, skönt. Synd bara att färgen inte räckte till blommhyllorna och den andra hyllan, jag får köpa mer färg på måndag och ta tag i det då. Måste ju ha något att se fram emot ;-P Svärmor har lovat att vara barnvakt, så det passar ju perfekt.

Till middag blev det potatisgratäng och pepparbiff av nöt. Till detta serverades en grönpepparsås med ädelost, fyllda champinjonger (bredbar ost med smak av vitlök och persilja, citronflingsalt och lite vanlig riven ost på toppen) samt en grönsalld. Och pricken över i:et, en flaska rött! Jag kan varmt rekommendera Cicero, ett prisvärt och gott vin. Det är inte särskilt kraftigt rödvin, utan ett perfekt vin att mysa ner sig i soffan med eller sitta och sippa på i goda vänners lag. Pröva!

(Anitra jag fakturerar dig för den här smygreklamen till veckan - undrar bara om jag ska skicka fakturan till ditt jobb eller hem till dig och Persson på lilla gården?)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: