En vit knoppbräda


Foto: Marita, vill ni se fler av hennes auktioner klicka HÄR.


Jag har trånat efter en tallrikshylla i vitt sedan min vän Anna gjorde
sin egen tallrikshylla i sitt vackra kök.

Det roliga är att min mamma haft en tallrikshylla hemma så länge jag
kan minnas, men den har jag alltid tyckt varit "omodern".
Där ser man vad hemmablind man kan vara!

Dessvärre har jag ett så litet kök, så någon tallrikshylla kan jag inte få upp
utan att vi bygger om. Men en vacker knoppbräda skulle ju vara
det perfekta substitutet!

Sätter jag den under min vita hylla
får jag både en liten yta för förvaring
och krokar att hänga saker på!

Ni kan därför kanske ana hur glad jag var när jag
vann knoppbrädan ovan på en Tradera auktion igår?

Nu längtar jag bara tills den kommer hem till mig
Sockenvägen.

En liten Maileg Nisse ska nog få hänga på en
av krokarna till jul.

Och på tal om jul, i nästa inlägg tänkte jag dela med mig av
lite vackra bilder till ert julpyssel.

klicka på + bredvid brevet och huset uppe i den vänstra
kolumnen
missar ni inte det inlägget vet jag!

Glöm inte heller att dela med er av er LYCKA
i min lilla tävling. För ni vet väl att delad lycka
är dubbel lycka?!




Bus säger

Hej på dig!

Grattis till en jättefin knoppbräda :O)

Vilka härliga sockor lilla Luran har fått av sin farmor. Såna skulle jag gärna kunna tänka mig att gå omkring i.

Idag skulle jag massvaccinera men vaccinet tog slut så det blev ledigt istället. Gråter inte direkt kan jag ju säga utan att ljuga :P

Imorg är det jobb och sedan åker vi ner till S-holm.

Kommer hem till nästa helg. Ska kolla när mitt schema är klart så kanske vi kan ses nåt framöver. Må så gott vänen. Kram

2009-10-22 @ 09:29:43
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Caroline säger

åh, fin! :>

2009-10-22 @ 09:40:16
URL: http://carolinenorling.blogg.se/
Mamma Russin säger

hej gumman..:)



oj så fin.. den skulle göra sig mycket bra i mitt kök med, hihi.. :)



hoppas ni mår superbra och får en fin dag.. kram

2009-10-22 @ 09:53:30
URL: http://enburkrussin.se
Siri säger

Fin knoppbräda! Visst är det tråkigt när man har lite för trångt för att kunna göra det man vill!? Önskar att våran köksdel var lite större...

2009-10-22 @ 10:32:34
URL: http://inredmera.blogg.se/
cecce säger

Så söt liten knoppbräda!!!

Tallrikshylla hade min mormor också. Ganska fint om man har fina fat:-) Jag är själv på gång med att leta efter hylla/hyllor till mitt kök så jag kan få plats med alla mina saker jag köper på mej.

Tänk att man alltid har för lite plats!!



Kram och tack för en fin och inspirerande sida!

Kram

2009-10-22 @ 10:33:10
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: