Förvaring

Jag är galen i bra förvaring. Den får dessutom gärna vara estetiskt tilltalande. Lådor, burkar, korgar och askar är suveräna gömmor som får hemmet att se städat ut... En illusion så god som någon. Senast idag köpte svärmor 4 stycken vita korgar till mig som jag tänkte förvara Fröets kläder/saker i till att börja med.

Ett tips till er som gillar olika former av förvarling lika mycket som mig är att besöka forvara.se som tillhandahåller smart och snygg förvaring för allt i från badrum, hall, kök, tvätt, barn, resa m.m.

Man kan förutom användningsområde även söka på färg, ett kul grepp som underlättar om man vill ha en enhetlig färgskala i sitt hem!


En liten burk för plåster är väl aldrig fel?

Ps. Glöm inte att anmäla dig i min tävling där du kan vinna
en bräda med texten Tycker om dig + liten apa.
Det enda du behöver göra är att dela med dig av din lycka! Ds.




Tomas säger

Åh kära nån. Är det vad som förväntas av mig? :-) Tur att jag inte ser mig som en på den sidan utan Nilssons-sidan. Iofs ska det vara ekonomiskt där också men både jag, min bror Daniel, mamma och min moster faller nog där. Jag är inte så bra på det tyvärr. Försöker men frestelserna e för stora :-(



Lägg dig för Guds skull inte i bagaget på Ruth. För det första skulle du nog inte må så bra där bredvid baslådan som utgör halva bagaget och sen skulle det bli väldigt kallt och tråkigt eftersom jag inte kommer åka med Ruth utan med mammas blå Ford. Förslagsvis tycker jag du ska pallra dig upp hit vid klockan 7 istället så får du följa med och dessutom sitta i ett säte ;-)



Nej det ska bli grymt skoj. Jag längtar. Hoppas jag kommer hem med fina saker :-)



Jag kommer garantart shoppa för dig också. Dig m.fl. kan man väl säga :-)

2009-10-16 @ 21:14:12
URL: http://tomasliv.blogg.se/
2BarnsMamman säger

Bra förvaring kan man aldrig få nog av! Och snygga burkar är verkligen perfekt att gömma småsaker i. Det blir ju en hel del sånt med småbarn :) Jag tycker också mycket om den där franska serien.



Ha en härlig helg! Kram

2009-10-16 @ 21:39:20
URL: http://ihuvudetpamamma.blogspot.com/
Anna-Viktoria säger

sv: Om det hade varit en fejktävling hade jag valt något aningens mer attraktivt än en tvål ;)

Den är lagd på lådan med 5 frimärken på för ungefär 1,5 vecka sedan så den borde ha landat hos dig redan och om inte annat väldigt snart. Jag vet att den blev skickade alldeles för sent och ber jättemycket om ursäkt för det, anledningen till det är att jag trodde att sambon lagt den på lådan och sambon trodde att jag hade gjort det. Ingen ursäkt men iaf en förklaring...

Om den inte dyker upp i början av nästa vecka så skickar jag helt enkelt en ny, deal? =)

2009-10-17 @ 03:55:12
URL: http://annaviktoria.wordpress.com
madde säger

vilken söt liten låda!! =)



ja Gekås kan vara ett meckka eller inte...det återstår att se, ibland hittar man massor ibland inget, hoppas där inte är förmycket folk!



ja det e bra skyll på graviditeten, det hade jag oxå gjort =)



hoppas du får en bra dag!

2009-10-17 @ 04:27:18
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/
Bantarbritta säger

Jag blev flyttad en HEL dag, från den 15:e till den 14:e Mars. :) När har du bf?



Jag får kanske ta och prova min kompis när hon har kläckt ur sig sin bebis så man kan provbära lite med. ;)

2009-10-17 @ 08:20:51
URL: http://bantarbritta.blogg.se/
Linruz säger

Förvaring är något som jag verkligen gillar...

Plåsterlådan var sååå söt.

Kram kram Lina

2009-10-17 @ 08:44:00
URL: http://www.linruz.se
Jenny säger

Burkar och förvaring is the shitt! ;)

2009-10-21 @ 16:49:57
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: