Bröllopsbräda




Det är roligt att få göra lite annolunda beställningar emellanåt.

Denna bröllopsbräda gav verkligen mersmak, jag har
fått massor av inspiration och idéer som jag hoppas
få tid och möjlighet att omsätta inom en snar framtid.

Jag hoppas givetvis även att brudparet får en riktig fin
och minnesvärd bröllopsdag - och att beställaren blir nöjd
med brädan (jag fick fria händer).

Dessutom hoppas jag att ni som tittar in här inte
kräks över alla mina brädinlägg, men just nu är jag
inne i en verklig brädperiod, så sorry...

Risken finns att ytterligare någon bräda dyker upp
i ett inlägg nära dig!
 
*skratt*






Anonym säger

åh, jag blev inte besviken de kan jag lova... tack...

2010-07-21 @ 20:01:56
nadja säger

Jösses vilken fin! Man skulle nog ha gift sig kanske så man får en sån bräda:P

2010-07-21 @ 20:24:00
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
cecce säger

Tusen tack för den fina brädan! Den ska få en hedersplats:-)

Blir inte trött på dina brädor...tycker de är jättefina!

Kramar

2010-07-21 @ 21:26:41
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Anonym säger

Du gör så himla fina brädor, så vi blir inte ett dugg trötta! :) Du kan inte börja sälja dem i någon befintlig butik, eller gör du det redan? Är säker på att det skulle bli populärt. :)

Om jag startar en liten lanthandel här på gården så kan jag ta in dina brädor i mitt sortiment va? ;)

2010-07-21 @ 22:10:56
Therese - Sockenvägens Söta säger

Anonym - Tack snälla, klart du får ha mina brädor i ditt sortiment ;-P

2010-07-22 @ 10:21:41
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: