Muffins med det lilla extra




Muffins och långpannekakor är det enda jag brukar lyckas med.
Muffins är tacksamma, lätta och goda bakverk som
man kan variera i all oändlighet. 






brädan har jag tryckt Leila Lindholms grundrecept
muffins som återfinns i boken "a pice of cake".






Sedan har jag textat förslag olika smaksättningar
som också de är hämtade från Leilas bok.

Som extra detalj sitter en smarrig liten cupcake
som prydnad på brädan.

Muffinsbrädan är unik i sitt slag, jag kommer inte
att tillverka fler av den, och den är till salu för
 den som är intresserad.

200 kr + ev frakt

Först till kvarn...


SÅLD!

[email protected]

Jag har även kladdkakebrädor till salu,
samt en liten sommarrea på budskapsbrädor.


Vilken är din favoritmuffins?




Popprinsessan säger

Vilken underbar planka! Blir lite sugen - på att köpa den :-) Men är mer en kladdkaketjej så det får nog bli en sådan istället... Mailar man dig eller?

J U L I A ~ Min annorlunda värld ~ säger

Hejsan!

Förlåt om jag stör en sådan morgon men skulle vilja be dig om en lite tjänst.

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig att vinna en systemkamera på en hemsida.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5866



Där är länken till hemsidan och min bild kommer upp om du trycker där.

Du är verkligen guldvärd om du gör det för mig.

Massor av underbara kramar till dig (:

2010-07-13 @ 17:11:31
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
FLOOSAN säger

Nu var det längesen jag kikade in i stugan, hoppas ni har det bra i värmen

2010-07-13 @ 20:42:52
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
lolla säger

hejsan

men du...den receptbrädan var verkligen finfin,åhh så söt.

tokfia ligger du och lurar på julklappar nu!!!! fast en genial ide är det egentligen.hihi...

Holgers armband är verkligen fint, jag tycker de är så snygga tennarmbanden.

nu ska jag klippa klorna på Sniffo innan han ska få komma ut.

ha det gott vännen

kram lolla

2010-07-14 @ 09:29:08
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: