Kampen fortsätter...






Följ gärna ockupanternas blogg där alltifrån stöduttalanden,
recept på ockupantbrödpersonliga berättelser till varför folk
stödjer ockupationen till ockupanternas dagbok återfinns.

Länksamlingar till det som skrivs om ockupationen
i media, bloggar och andra sammanhang återfinns även.

En nyhet är att det nu finns en Webbshop där man kan
gå in och köpa T-shirts, toppar, bodysar, huvtröjor,
väskor, nyckelremmar
m.m

Allt har givetvis loggan ovan eller Ingelas "Expedition glesbygd"
(en underbar och klockren seriestrip) tryckta på sig.

Överskottet av försäljningen går
oavkortat till ockupationen!



Ps. TV programmet Uppdrag granskning med Janne Josefsson i spetsen
kommer att uppmärksamma Doroteaupproret. Programmet sänds i morgon,
den 29 feb kl. 20.00 i SVT1. Ds.








 




Petra säger

Härligt att se så många engagera sig. MED ALL RÄTT!

Hoppas de går igenom.

allt bra idag?



Sv- mm e de ngn som vet ngt om lång väntan så e de väl du? den där vinsten du väntat på. ha ha men de e mer jag väntar på, två beställda saker som skulle ta 14 dagar men som det gått 4 veckor. Sånt kan jag bli less på. all denna väntan ha ha

kramar & ha en underbar dag

2012-02-28 @ 08:03:48
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Miranda säger

Du tittar väl på UG på onsdag kl.20 i SVT1, då är det ett reportage om detta. Hoppas allt är väl med Er. Själv är det full rulle här med allt. Hinner bana mig inget. Vi kanske ses i morgon. Skall till Lycksele fram o tbx. KRamen!

2012-02-28 @ 08:12:04
URL: http://www.nogg.se/fjellripa
Ing-Britt säger

Gomorgon vännen!

Hoppas allt är bra med dig och att du fått sova gott inatt.

Jag har allt följt detta lite på fejan där jag lagt till mig i gruppen. Har sett att det ska vara med på tv två ggr denna vecka. Hoppas verkligen ni får ha kvar er akutavd nu efter allt kämpande och allt stöd från sååå många.

Idag ska jag ta och baka en banankaka av de bananer som har legat lite för länge i skålen ;).

Visst börjar man längta lite efter att få vara i sommarstugan där måsten sten lämnas vid sidan av.

Där blir det ju perfekt för småänglarna att få sova i sina säckar.

Ha nu en bra dag och hoppas du har lagom mycke på dagens agenda.

Många kramar Ing-Britt

2012-02-28 @ 08:23:54
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
Tina säger

Godmorgon hjärtat! TACK, ja idag känns det bättre. Jag vet att jag är för hård mot mig själv men jag är ju så rädd för att såra mina barn...Vill ju inte göra om samma misstag som mina föräldrar gjorde ju! Hoppas ditt huvud känns bättre snart gumman! Inte roligt att du blir sjuk hela tiden ju! Massor av kramar!

2012-02-28 @ 08:29:24
URL: http://familjenrosmer.blogspot.com
Anna-Lotta säger

YES!!!! Heja Janne. Och heja Dorotea. Snacka om engagemang. Riktigt rolig läsning.

2012-02-28 @ 13:08:34
Therese - Sockenvägens Söta säger

Anna-Lotta - Ja jag är så tacksam att det brinner en sådan glöd och kämparanda här, för ALLA har rätt till trygghet och en säker vård. PUNKT.

2012-02-28 @ 13:56:41
URL: http://lurans.blogg.se/
pysseliten säger

åhh man blir så ledsen att se detta ligger och se reprisen just nu .

2012-03-01 @ 11:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: