Jag har blivit PP

 
 
 
Efter flera veckors uppehåll har
jag äntligen smugit igång med joggandet.
 
Och med mig har jag haft Martina :-)
 
Jag är hennes PP, personliga plågare,
eller personliga peppare, det beror på
från dag till annan ;-p
 
Men hon jobbar på bra, och i dag 
förbättrade hon tiden från igår med nästan
en minut! Sådant sporrar! 
 
Själv är jag grymt sugen på intervaller 
eller distans, men ska skynda långsamt
och bara njuta av att jag KAN springa.
 
 



Helen säger

Kul att du kommit igång igen:) Jag har haft ett lååångt uppehåll nu och börjar få lite panik då jag ska delta i tjejmilen i början på september, istället för att bli peppad av det blir jag paralyserad. Skulle behöva en PP;))
Ha det gott! Kram

Svar: Ja lopp har den inverkan på mig, tappar löpglädjen och bygger stress och blir sjuk, så nu njutspringer jag och anmäler mig till ett lopp på startdagen om det hinns med 😊 önskar dig en riktigt fin kväll, och givet ett lycka till på tjejmilen med!!! Kram
Therese Bjärstig

2015-07-24 @ 12:40:00
åsa i åsele säger

Skönt Du mår så okey att Du kan träna igen,
skynda långsamt så Du slipper bakslag...
här blir det väldans lite aktivitet då min kropp inte riktigt hänger med efter marknaden å gårdagens utflykt.
Men jag tänker att det blir fler tillfällen... nu är jag nöjd så länge Elin är glad :)
kram

2015-07-24 @ 12:55:32
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Cissi säger

Perfekt att ha någon att dra ut med, eller bli utdragen av ;)
Jag har helt kommit av mig men MÅSTE ta tag i det...snart ett lopp igen :S

2015-07-24 @ 15:17:47
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Linda / CandyGirl säger

Men så bra med en egen PP... haha...

2015-07-24 @ 16:39:24
URL: http://www.candygirl.nu/
Jenni säger

Härligt att du kommit igång med löpningen igen, bara hoppas att du får vara fri från sjukdommar nu då! Bra att ha sällskap också, kan behövas när man inte är så sugen på att ge sig ut :)

Jag har sprungit lite i stugan under veckan också och det känns roligt igen! Hoppas kunna hålla i nu så jag orkar lite längre sträckor snart!

Ni ser ut att ha haft det härligt när ni varit i stugan, det är som bäst när man inte har en massa måsten och en massa på schemat, tid att bara vara :)
Jag har också givit mitt bidrag till den blomma jag tycker är finast i skogen ;)

Ha en fin helg!
KRam

2015-07-24 @ 19:24:40
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Pauline säger

Hihi PP det var bra! :)

2015-07-25 @ 16:12:02
URL: http://lillafrokenhurtig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: