Färskvara

 
 
Det där med kondition är sannerligen
en färskvara...
 
Sist jag loggade ett "riktigt" löppass
i runkeepern var den 23 juni 2016?!
 
Vad hände sen liksom? 
 
Några tappra försök att komma igång
genom intervaller där jag varvat löpning
och promenad har gjorts men runnit
ut i sanden...
 
Så idag var det till att ta tag i det,
för det finns inget så roligt och
härligt som löpning när man
väl är igång och har det som
en rutin ❤️
 
 
 
 
Så jag satte på mig mina icebugs
och joggade i sakta mak i 15 minuter
och därefter varvade jag jogg och
gång i ytterligare 15 minuter.
 
Bäst att skynda långsamt
så att jag kan gå i morgon ;-p
 
Sedan plockade familjen upp mig 
och så åkte vi alla till skogen där
vi rastade Bus och sprang lite
till utmed skogsbilsvägen :-)
 
På det sätte kändes det inte ens
som träning, utan enbart som
kvalitetstid med familjen, både
två- och fyrbenta!
 
 



Znogge säger

Ja, kondition är verkligen en färskvara och på två veckor kan man tappa den om det vill sig illa. Här ska det tas nya tag...

Kram

2017-01-22 @ 17:47:26
URL: http://znogge.wordpress.com/
Marie Svensson säger

Färskvara... jo tack! Tänkte ta tag i min träning som verkligen legat på is ett tag. Gick på ett styrke-stationspass (kanske inte bästa början).. Hade träningsvärk så jag trodde jag var allvarligt sjuk! Sneglade tom på morfintabletterna som jag hade liggande i skåpet efter en ridolycka. Men det gick över och efter nästa pass kändes det helt OK. Allt är bra här nere. Dora tog sitt pick och pack och flyttade norrut i helgen. Hon har flyttat till Vikarbyn utanför Rättvik tillsammans med killen som är därifrån. Så nu får vi planera semester i Dalarna i år :-) //Marie

Svar: Men se där! Då har ni toppen skäl att besöka Dalarna, är ju så fint där! Och till nästa r får du börja skida så du kan vara med i Vasaloppet 😜🎿 kramar!!!
Therese Bjärstig

2017-01-23 @ 07:26:53
Johan säger

konditionär verkligen en färskvara och jag tycker det är SÅÅ tråkigt att springa! Finns typ ingen tråkigare träning :P haha
Tur att det finns andra konditionsformer än just bara löpning :)

SV: Jag är tyvärr van vid att inte bli uttagen. Det var ganska exakt fyra år sedan jag blev uttaen nu, men jag fortsätter att kämpa på och efter mitt uppehåll förra året känner jag som sagt att både motivation och energi har fyllts på ordentligt! :)

2017-01-23 @ 12:24:59
URL: http://schumacher4ever.blogg.se
Linda/Candygirl säger

HOppas du kommer igång nu då.... har en full vecka framför mig.. hoppas jag lyckas klämma in liiiite träning i alla fall. Men det ser tight ut.

2017-01-23 @ 12:34:25
URL: http://www.candygirl.nu
ansepanse säger

vilka söta tjejer på översta bilden, vilka kan de vara tro :), skojar bara, för visst ser jag att det är söta Luran <3 och hennes lika söta mamma
kramar <3

2017-01-26 @ 19:03:43
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: