Examensfina



Så var barnen iväg
på terminens sista 
skoldag.
 
Det blir ingen traditionell
examen med anhöriga, 
utan klassvis.
 
Men givet måste 
man ju ändå hålla
på traditioner.
 
Examenskläder och
tårta, flagga och så
rosor är givna 
inslag ❤️
 
 
 
 
 
Det ska bli fint 
med lov, barnen har
kämpat på så bra den
här terminen!
 
Och som sommarpresent
så har pappan i huset 
fixat Storytel till oss 
alla, så Bogge lyssnar 
på böcker för full!
 
Själv låg jag med 
näsan i en bok som
barn, men nu är det
nya tider och det är
istället lurarna som
ständigt är på :-)
 
Ha nu en underbar 
fredag och helg!
 
Här väntar nu en
extra mysig examens-
fredag, och i morgon ett
studentfirande.
 
Dessutom strålande väder
så gissa om jag ska passa
på att ladda mina batterier?!
 
 
 
 



znogge säger

Även om tiderna är annorlunda nu ska men självklart hålla på traditionerna och fira ändå. Vilken bra sommarpresent till er alla. Själv gillar jag dock inte att lyssna på böcker. Så stora era fina barn har blivit!

Kram och ha en fin avslutningsdag!

2020-06-12 @ 09:05:10
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa säger

Så olik sig Luran är... skulle nog inte känna igen henne om hon plötsligt dök upp framför fötterna på mig :)

Skolavslutning... ja det känns hyfsat avslaget men bara att gilla läget.

Studentavslut blir ju oxå helt olikt mot vanligt.

Ha en fin fredag å en riktigt härlig helg, kram

2020-06-12 @ 10:49:43
christin säger

Finä onga!

Svar: Ja rara och fina barn, speciellt när de sover, gissar att de lär vara i luven på varandra en hel del under sommarlovet - men det hör väl till... ;-D KRAM
Therese Bjärstig

2020-06-12 @ 15:15:36
Svea säger

❤️☀️😎🍦🤪🤣🦦🦥

2020-06-12 @ 21:01:30
URL: http://lurans.blogg.se/
Lena i Wales och Spanien säger

Så fina barnen är och så stora de blivit. Märker att jag måste följt din blogg ganska länge för att kunna göra den jämförelsen.
Tider förändras från papper till lurar.
Trevlig helg!

2020-06-13 @ 12:15:54
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Linda/Candygirl säger

Vilken bra sommarpresent. Hos oss är det bara jag som lyssnar... jämt.
Så stora de blivit. För mig är dom fortfarande små pluttar.. haha... tänk vad fort tiden går.

2020-06-17 @ 13:08:32
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: